لمس دستات....

 

 وجودم بی تاب لمس دستاته و هر نفس حسرت بودن در کنارت رو داره

شب رو به امید دوباره جاری شدن در رگهام

چه بی تابانه به صبح میرسونم

هر چند با حس در آغوش کشیدنت به خواب میرم

نازنینم می دونم گاهی باعث بیشتر شدن حس دلتنگی و تنهایت می شم

منو  ببخش!

که شادی و لبخند برازنده وجود مهربونته

دوستت دارم تا پای جان

ای عزیز تر از جان

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت22:36---1 آبان 1392
سلام .صادقانه بگم خیلی با مطالبت حال کردم.برای اینکه بتونم راحت بهت سر بزنم تبادل لینک کنیم
پاسخ: سلام علی جان لطف کردی به من سر زدی و نظر گذاشتی خوشحال شدم منم به وبلاگت سر زدم وبلاگ پر محتوایی داری برات آرزوی موفقیت میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, | 8:2 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز